Tema: Re: suo seriasi:(
Autorius: jz
Data: 2011-09-02 09:26:08
is mano nedideles asmenines patirties su labradoru..
kailis truputi pasikeiciai pradejus duoti su maistu po sauksta zuvu tauku i
diena.. tiesa, nustebau vet vaistinej gaves nevalytu tauku plastikini
buteli, kuri reikia laikyt saldytuve - puse litro kainavo 5 Lt.
bent pastaraji menesi kai duodu zuvu taukus tas kailis maziau seriasi.. gali
buti kad tiesiog taip atrodo. bet tie taukai kailiui itakos turi.