Tema: Re: Varna
Autorius: Ramus
Data: 2011-08-01 23:45:41
Cia ne newsgrupsu tema. Pirmyn i vetklinika.
Kiek suprantu, paukstis traumuotas. Veterinarai nors ir geriau pazista
sunis, kates, kiaules ir karves, bet konkreciu atveju patars geriau, nei
newsgrupsu lankytojai.
O varnos - pauksciai intelektualus. Jei isgysydit, galesit ilgai dziaugtis.

Laikiau krankli.

Ramunas