Tema: Re: Kaina užsienyje
Autorius: trickyvic
Data: 2011-07-04 09:28:43
Daiva D. wrote:

> Visa vada čempionai nebūna, o koks išaugs vienas ar kitas šuniukas, pakankamai gerai matosi, ir dar, kaip rusai sako, "от осинки не родятся апельсинки" - kokie tėvai,
>seneliai, kaip parinkta pora, tokie bus ir vaikai. Apsidraudimui nuo nemalonių siurprizų reikia pasirašinėti sutartis, arba bent jau su protu pasirinkit veisėją.
>Yra va tokie faktai, žmonės pirko maltezę už 6000 (Lietuvoje), o ji po pusmečio apako, sutarties nėra, veisėjas nusiplovė rankas, nesant sutarties LKD negali spausti
 >veisėjo, belieka teismas. Kiti lietuviai pirko taksą Rusijoje, šuo
apako, veisėja sugrąžino visus pinigus iki paskutinio cento. Be jokių
teismų ir grasinimų, tiesiog
>kai tik gavo patvirtintą diagnozę, pati atvažiavo ir atvežė pinigus.

Nu cia galima gynciotis iki vemimo, taciau tik visiskas apkauselis gali
moketi pvz 6000 lt uz suniuka ( nors ir jis is aukso butu padarytas) ir
kad ir kiek jis ten bebutu perspektyvus, aisku ne man nurodineti ka
zmones veikti su savo pinigais, bet taip jiems ir reikia kai sumoka
tokias sumas uz suniuka o gauna totalini pravala ( от осинки не родятся
апельсинки reversinis variantas). Patei rasei, kad suniukai apako,
reiskiasi niekas nera apsaugotas.
Tokia suma galima butu moketi uz pvz super duper dresuota sveika
suaugusi suni kuris bus naudojamas konkretiems tikslams (tarnybinis suo,
akluju palydovas) nes i ta suma galima drasiai iskaiciuoti visa ta varga
  kuri zmogus idejo dirbdamas su tuo sunim ir tokiu atveju negaila ir
didesnes sumos.
Dar zinau kad UK uz greihaundus sumos neretai siekia 5000 svaru ir
daugiau, taciau greihaundas atbega 2-3 sezonus, jei labai superinis tai
lieka veislei, o jei tik seip gerai bego tai gauna injekcija ir keliauja
i amzinosios medziokles plotus, paciam teko "gelbeti" S. Airijoje
greihaundu kale 1.5 metu uz kuria buvo ploti dideli pinigai taciau jin
pasirode nepakankamai greita ir niekas nesiruose su ja zaisti.

> Tikrai taip, atsiprašau akitų ir jų mylėtojų :) Kažko susinervinau, pagalvojus, kad žmonės prisižiūri filmų ir įsivaizduoja, kad tos veislės šuo bus kažkoks stebuklingas.. Paskui būna prieglaudos užkištos to s veislės šunimis, nes "nepateisino lūkesčių".
> O taksus aš ir pati galiu sudirbti :) Kas tikrai žino ko nori - atsilaikys. O kas įsivaizduoja bet kokios veislės šunį idealizuotai, geriau tegu neperka.

As nesu akitu myletojas, bet dabar supratau del ko taip rasei   :) kas
liecia del tu "idealizavimu" tai esi teisi 100 proc, cia lygiai kaip
apie haskius "ojeje kokios grazios akys" o po to ziuri kaip avinai i
naujus vartus nes "neina susitvarkyti" su sunim.