Tema: Re: Reik sprendimo : praviras langas + kate
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-04-13 04:40:18
Labai paprastai. Išmatuoji katiną apjuosdamas siuvėjišką metrą.
Virvutės ilgį centimetrais apskaičiuoji pagal formulę Vrv = L / Pi + 10
atpjauni virvutę  Iš abiejų galų 5,5 cm panaudoji lango užrišimui, atidaryto lango tarpas lieka katino skersmuo - 1 cm.
  Galima matuot katino galvą.

jasno - poniatno ?