Tema: Re: mazo suniuko mityba
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-07 11:33:13
na reiskia paskubejau :(

bet dabar jau velu, tiesiog teks stengtis, kad nepajaustu sito... kol
kas atrodo visalaika linksma. zaidzia, valgo ir miega. visi
uzsiemimai, liudesiui laiko nebelieka :)

aplink mane net pora pavyzdziu, kai shunys auga nemate jokio
"naturalaus maisto", tik sausa. ir taip seimininkams yra patare geri
veterinarai.

vienas is pvz - berno zenenhundas, kurie kiek zinau lepus, bet
sveikata jo ideali...

aisku, seimininkui paprasciau, bet turbut tai nera labai sveikintina?