Tema: Re: Airių seteriukai
Autorius: Justina
Data: 2011-03-06 00:05:33
Tavęs tiesą sakant tai laukėm apsireiškiant, aš jau buvau išsigandus, mažu
nebeskaitai grupso :))) O gi pats šitą košę užvirei... :))))
O šampanas dar nepriklauso, vestuvės kitą pavasarį :P Dabar žiedelis tik :)

"Vilius"  wrote in message news:iktdhc$9mn$1@trimpas.omnitel.net...

La,

O, sveikinu :D
O kur kiti privalomi atributai - sampanas sveciams. t.t.  ?

--

Iki
Vilius