Tema: Re: Operacija
Autorius: ManXP
Data: 2011-02-17 13:51:50
Siandien turejo operuot. Suo jau miega, bet paskambino ir pasake, kad
neverta pradet operacijos, nes ir su kita koja rado kazkokia problema.
Paaiskino, kad nebus naudos is operacijos, nors mano supratimu tai bent jau
ta isoperuota koja teoriskai turetu susitvarkyt (suprantu, kad kitos kojos
bedu tai nepasalins). Pradziai pasiule kelias savaites duot analgetiku, tik
nemanau, kad tai tinkamas sprendimas. Anyways, vaziuojam issamiau pasikalbet
kas ir kaip.