Tema: Re: Kuom maitinti katina
Autorius: Caponi
Data: 2011-01-28 16:52:13
Ekonomines klases maistu serti nesveika, o ir dazniausiai paciam seimininkui
ekonomiskai nenaudinga, nes premium/super premium klases maisto suvartojama
maziau, plius katinas auga sveikesnis kas gali leisti sutaupyti ant gydymo
ateityje.
Normalaus maisto kaip taisykle galima gauti nemokamu meginuku ir nereikes
tusciai metyt pinigu.
Plius jei nuspresi pereit ant sausiako, tai tik juo ir reiketu sert ir
visokiu sprotu duot retkarciais tik po labai nedaug kaip deserta - sauso ir
slapio maisto maisymas kenksmingas virskinimo sistemai.
Na arba kaip Faktas rase yra raw maitinimo sistema, t.y. naturaliu maistu,
kas yra kaip ir sveikiausias pasirinkimas, taciau tam reikia siek tiek
daugiau laiko ir nera patogu jei su katinu keliaujama arba jis palikinejamas
vienas daugiau kaip dienai...

Caponi