Tema: Re: kaciukas?
Autorius: Jūratė
Data: 2009-09-21 17:25:19
tikrai sutinku, kad katė išmoko daug, bet
pvz. maniškio mama darė į smėlio dėžutę,
o mes norėjom, kad jis eitų į lauką. taip kad teko jau tuo užsiimti.
o be to vis tiek nežinai kokia mama buvo ir kaip išauklėjo :)
o dėl auklėjimo tai labai geras pavyzdys pas mane,
nes pvz aš katinui neleidžiu mano rankų kandžioti,
tai jis to ir nedaro, net jei kartais žaizdamas užsimiršta ir pradeda
kąsti, tai greitai pats stiumia šalim, o mano draugas leidžia kandžioti,
tai jį ir kandžioja...