Tema: Re: LABRADORAS ieshko nauju seimininku
Autorius: vassara
Data: 2009-09-21 15:14:10
Batelius juk kai perka žmogus apgalvoja prie kokių rūbų tiks ar tikrai jų
reikia...
O čia gyvas padaras, 4 metus buvęs draugu.
Ir priežastis "Netilps"... Tikrai suprasčiau jeigu atsiradus lėliukui
prasidėtų problemos su hierarchija, pavydu, dantų šiepimu, bet dabar dar
nežinant kas bus...
Turbūt daugėja tokių problemų, kai veislė tampa madinga ir žmonės perka ne
iš veisėjų o iš daugintojų. Tada mažai užduodama klausimų.