Tema: Re: Kaip susert tablete?
Autorius: Caponi
Data: 2009-09-17 23:55:41
Kaip jau Daiva D. paminejo, tabletes "nuo morciavimo" yra tiesiausias kelias
i gyvuno ankstyva mirti, siaip jau zymiai sveikiau katei yra ja kastruot.

O del vaistu nuo kirmeliu, tai as nenoredamas terliotis su tom tabletem ir
pyktis su kate perku lasinamus ant sprando vaistus ProFender - jie nepigus,
bet uztai 0 streso man ir katei (plius tableciu nebandziau, bet bandziau
pasta, tai nuo jos maniske is karto veme, nors ta pasta jai visai skani
atrode :-))

Caponi