Tema: Re: kirmeles suns odoje
Autorius: W|T
Data: 2009-09-04 21:43:24
alerimas@zebra.lt wrote:
> Maniskiai tik siandien paskambino is sodo. Veterinaras jos dar nematre. Tik
> paskambinau, bet jis patare : sampunai, aerozoliai, laseliai...

Jei ten musių kirmėlės ir nebe visai mažos, tai jos jau ten gerokai po
oda, nelabai ką pincetu išrinksi. Veterinarė minėjo, kad tokiu atveju
buvo galima plauti su peroksidu lygtai (gerai nepamenu, daugiau kaip
prieš penkis metus tas buvo, aš naudojau rusišką dezinfekcinį skystį,
man regis juo nebeprekiauja jau kuris laikas). Paskui leidau vitaminus,
kažkokius lygtai priešuždegiminius kelias dienas, purškiau tą vietą
purškalu (nepamenu pavadinimo, violetinis toks, veterinarai naudoja ant
žaizdų).