Tema: Re: Q: Kate daro pro sali
Autorius: Bronco
Data: 2009-08-27 12:39:36
Tai aš irgi galiu vėl paklaust, o kas trukdo ir savo užpakalį bent kiek
pajudinti, sau pačiam padedant kuo mažiau išdarkytų laiškų matyti? Bet
tada diskusija paklius į uždarą ratą. Mes taip galim vienas kitą
klausinėti iki pat Naujų metų :) Tiesiog, pasitvarkyk ir savo
thunderbird'ą, kuris yra gerokai lankstesnis už OE ir mažiau tau akis
zulins iškraipytas tekstas. Viso pasaulio gi neišauklėsi...

Be to, rašymas lietuviškai visai be parametro "charset" yra mažesnė
blogybė, nei rašymas su neteisingu nustatymu.

Pvz. aš pažiūrėjau į tavo paties pirmo laiško antraštes ir pasidarė
visiškai akivaizdu, jog ir pats nepasistengei ką nors tvarkingai
susireguliuoti... O įvertinus dar tą faktą, jog iki šiol rašai
"šveplai", tai, manyčiau, net neturi moralinės teisės kažką auklėti. IMHO.