Tema: Re: Nuomoniu apie maista shunims
Autorius: Dusia
Data: 2009-08-26 16:52:48
Esam bande shert mesa ir subproduktais (tiesa, tai nebuvo rimtas bandymas, o
tiesiog keletas dienu, gal del to nespejom pamatyti viso efekto). Mesos gali
suryti tiek kiek mato, kepenu (zhaliu) neede, zhuvies (zhalios) - irgi.
Apvirtas ede ir kepenis, ir zhuvi. Uzh zhalia kaula tevyne parduotu ir net
nepasigailetu. Mesos (kaip ir sausiako) suryja norma ir vel prasho.
 Ish kitos puses, reikia pripazhinti, kad prisiskaichius apie teisinga RAW
raciona su tam tikrom % dalim kaulingos mesos, zhuvies, subproduktu ir pan,
supratau, kad pati nesugebesiu taisyklingai to raciono ishlaikyt ir gyvenimo
esme taps shuns raciono subalansavimas  :)
Suprantu, kad chia mums (sheimininkams) reikia dresuros, kaip sugebet
atsispirt jos terorizavimams ir maisto prashinejimams. Ash kol kas nesugebu,
nes tas ilgesingas alkanu liudnu akiu zhvilgsnis, tas atsargus kuklus
krepshtelejimas letena (ei, mol, bukit zhmones, nepamirshkit, kad chia jusu
mylimas shuo badu galuojasi:)
Zhodzhiu, kol kas bandom eiti lengviausiu keliu - ishsirinkti mazhiausia ish
blogybiu (sausu maistu).

> [...]
Dazniausias