Tema: Re: Skalbyklės remontas. Tinklo filtras
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-03-30 12:22:44
2021-03-30 07:07, Lapinas rašė:

> Lengva pasakyti kelkis schemą. Čia ne automobilis. Viešai tokių dalykų
> nėra.

Kartais yra. Kartais užtenka atburti schemos pradžią.

> Pats nesuprantu kaip filtras turi ne "beveik trumpą", o beveik begalybę.
> Nes po jo lieka 4 V vietoj 230.

Kas vyksta pajungus vien tik filtrą (gal su nedidele apkrova, pvz 40 W
lempa)? Jei sugedo filtras - išėjime įtampa bus mažesnė. Jei už filtro -
įtampa nesikeis. Filtras neturi kaisti. Jei kasta - gali būti arba
pramuštas trafas, arba kondikai, Levas rašė apie tai.

Man yra pasitaikęs užsitrumpinęs X+X+Y kondensatorius. Pakeičiau
diskrečiais ir dirba toliau. Ten buvo austriškas dalykas, ~1950
pradžios, kondensatorius įmontuotas variklio gilumoje.
https://cdn.webshopapp.com/shops/36767/files/13501162/emco-unimat-sl-lathe.jpg

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody