Tema: Re: Potenciometrų
Autorius: Shadowed
Data: 2021-03-18 09:24:31
Techniškai kaip ir galima, bet lituojami į PCB potencai turi ir tam
specialias kojas, kad tvirčiau stovėtų. O užlenkus kontaktus tų kojų
nebus... Galima būtų klijuoti, bet vis tiek pirminis tikslas ne kalchozint
iš bet ko, o daryti kaip turi būti.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:s2urae$kkc$1@news.omnitel.net...

o kontaktus užlenkt nesigauna?