Tema: Re: Noriu AA krovikliu kraut C ir D akumus
Autorius: arulis
Data: 2011-11-27 09:47:56
analogiskai pries keleta dienu tokia mintis apsedo ir man.

speju tik samadelna koki galima pasidryt. pvz issitekint, ar 'poor-man'
sprendimas:  paimti koki 'pagaliuka'  nuo vaikiskos lovytes - vienam gale
pritaisyti plokstele,  kitam medsraigti isukti . nuvesti 2 laidelius, ir
pajungti prie didesniu bateriju . cia galima jau ir nusipirkt kazka, arba
vel uzsiimt somodelkinais.