Tema: Re: LED "nesvietimas"
Autorius: Rytis
Data: 2011-11-24 22:15:11
Aciu visiems kad prasvietet prota :-)
Einu nusibausiu I kampa kad fizika pamirsau :-)
Turiu as du vnt. LPC-35-700, tik vat sugrupuoti ju 3+3 nesigauna :-(

"Levas"  wrote in message news:jam89o$dq1$1@trimpas.omnitel.net...

Tavo LEDai turi specifikacija: 700mA. Aisku PYZDUKAI pardavejai dar uzmirso
parasyti, koks itampos kritimas prie darbines sroves. Spejam: 10...12V
(priklauso nuo gaidiskumo, sroves ir temperaturos).

LEDus (be stabilizatoriaus-balasto) prie SROVES saltinio jungti reikia
nuosekliai, o maitinimo saltinis TURI DUOTI tokia srove kuri reikalinga
LEDui. T.y. 700mA.

O jungiant nuosekliai, visu LEDu itampos kritimas sumuojasi:
6*(10...12)=60...72V. Tiek ITAMPOS max (ir dar biski rezervo) turi
ispumpuoti maitinimo saltinis.
O tem parasyta: 9..48V - neisipaiso.

Dar labai patinka, kai ant sroves saltinio parasyta "protection short
circuit". Kas is esmes sroves saltiniui niekinis.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt