Tema: Re: gal yra skalbykliu meistru ?
Autorius: AudriusK.
Data: 2011-11-24 14:56:59
On 2011-11-23 10:44:43 +0200, azartas said:

> Ir man teko ardyti savo Bauknechtą, net porą sykių. Pirmą - kai
> becentrifūguojant durelės atsidarė (vertikalaus įdėjimo). Antrą -
> nupuvo pačios guoliavietės.
> Jokių ten problemų nėra, viskas vos ne lego principu išsiaardo ir susirenka.

Tik sudiles guolis daznai pasidalina i dvi dalis, ir likusia vidine
dali nuo bugno veleno numauti buna pakankamai problematiska -
praktiskai joks rinkoje esantis pigesnis nuemejas neuzlenda...
Paskutini karta nuo mano Bauknechto ta dali meistras, kiek zinau, su
bulgarke krapste (ten ir su bulgarke nepatogu pjauti).... Taip, kad
atsuktuvo, rakto ir is garazinio pasiskolinto guoliu nuemejo gali
neuztekti...

Audrius K.