Tema: Re: Sulciaspaude
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-22 00:38:59
Kazkada tokia norejau nusipirkti. Buvau uztikes Londone uz 600 svaru. Pagal kursa gavosi tas pats kaip ir  USA variantas.  Taciau UK duoda tik 2m garantija (i klausima kodel-laisku atsake, kad daug sukciavimo atveju, plius virtuvinei technikai daugiau duot nepasimoka). Pliusas tas-kad jau 230V variklis stovi. Tad ir susimeciau, nes atsakymo negavau i du klausimus: a) ar is USA parvezta, veiks per trafa nuo 50Hz?  b) jei garantija angliskam variantui tiek mazesne-ar tai nereiskia, kad jinai ir prastesne ir koks klonas?

Finale: vasara baigesi, suciaspaudes ner, draugelis nuvaziavo Londone i kontora apziuret anglisko varianto-pasirodo tures tik uz keletos menesiu, kas irgi jam itartina pasirode :)