Tema: Re: vandens backos automatika
Autorius: Evaldas
Data: 2011-11-16 19:31:30
Pludes is putplascio su magnetais ir herkoninai kontaktai. Visa kita
mechanika ir elektrika pagal fantazija ir sugebejimus.Breziniu rusiskame
internete maciau, bet nepamenu, pasitikiu adresu knygute kuri vadinasi
Google.
Yra ir tu pludziu (kriausiu) su besivartanciais kontaktais tiek sujungianciu
tiek atjungianciu, be to visada nesunku invertuoti i tai ko reikia
paprasciausiomi relemis.
Esu ju mates ir Senukuose, arba ieskoti reikia pramonine automatika
prekiaujanciose imonese. Tipo www.klinkmann.lt
Bet kokie mechaniniai davikliai neatsparus uzsalimui todel jei tvarto
pastoge nesildoma bus zopa.
Tada lieka bekontaktiniai davikliai su ju kosmine kaina.