Tema: Re: lazerinis printeris PCB gamybai
Autorius: Levas
Data: 2011-11-14 19:24:33
plevele plevelei nelydi. Kazkada buvau gaves demonstraciniu is HP ir 3M. Tai nera ko lyginti su lievakais... Ir dengiasi super ir nesideformuoja nuo karscio.

O dabar nusipirkau visa dezute kazkokiu "Nordic". Kazkas susipainiojo ir visa dezute kainavo gal 20Lt o gal maziau. O ten buvo 100 lapu... Ir rasaliniams pirkau. Rasaliniu pleve turi kazkoki grudeta pavirsiu ir net originalus rasalas blogai dengesi, nekalbant apie pildyta. Tai perejau i lazerius.

Ekspozicija pas mane per plevele ir skanerio stikla (is jo padaryta deze) 4:30 (+20 sekundziu jei senas foterezistas).
Plevelinio fotorezisto ekspozicija isviso1: 30 ar panasiai.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt