Tema: Re: Rekomenduokit taskini sviesos saltini
Autorius: Veritas
Data: 2011-11-11 21:55:12
kaip tik pries kelias dienas lynze tokia nusipirkau ir 3W diodas stovi
vietoj gal ir gi 20W kaitrines originalios. Nezinau kaip tas didinimas
skaiciuojasi ,pas mane mbs-2 ,bet ant tu per kuriuos ziuriu uzrasyta x9 arba
6x o ant pasukamos rankeneles dazniausiai bunu nusistates 2 ,tai dar uztenka
apsvietimo,o prie 7 ant rankeneles,tai visai nekas. Tai speju,kad didinimas
pas mane 18 arba 12. O prie 100 ... Ir beje,paziurejau ta lynze tai
originali sistema su dviem lesiais zymiai geriau fokusuoja.

"klausiu"  parašė naujienų news:j9jnrf$77r$1@trimpas.omnitel.net...

Ar sitoks tinka? Laidziuku viduj matosi daugokai ar nebus cia koks
kombinuotas?
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=84056#

> luxeonų ar pan. didelės galios šviesos diodų.  Kokių 3 - 5 W per akis. Tik
svarbu, kad viduje būtų vienas diodas, o ne kombinuotas iš kelių.