Tema: Re: Q: Ar normalu taip? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-10 16:39:09
Mauzer rašė:
> Man aiškina, kad automatas vistiek suveiks, nepaisant to, kad jam yra
> padaryta mechaninė kliūtis liežuvėlio nuleidimui. Čia "elektriko"
> sprendimas dėl rankinio automato neišjungimo. Neklauskite kodėl :)

Bet tas meistrelis tai vis tiek truputį kreivarankis. Pjaustyti/laužyti
skydelį, kad įdėti ten kažkokią figoviną, kurią nuimti, *norint* tau
išjungti elektrą, yra tiek pat sunku/lengva, kaip ir tau norint
įsijungti suveikusį automatą. Čia kas per tokia apsauga? Nuo vaikų? Ar
ne paprasčiau ir saugiau tada jau rakinama skydinė ar gaubtas (organinio
stiklo plokštė)?