Tema: Re: Signalizacija į butą?
Autorius: BigM
Data: 2011-11-10 15:00:41
ok, išmetam tą riziką. Nes jei norės apvogti, apvogs bet kuriuo atveju. Šiuo
atveju ne nuo vagystės apsiginti skirta.

Laidinės linijos nesivesiu. Priduoti tarnybai nėra poreikio.

Man labiau svarbu kada buvo išjungta/įjungta signalizacija, na ir iš to
išplaukiantys papildomi navarotai nėra blogai, kaip kad pvz. dūmų jutiklis.