Tema: Re: Gal kas krapstot lcd telikus?
Autorius: Laimys
Data: 2011-11-04 22:33:10
Va kaip rusai pasalino panasia beda. Prisegta. Tas timer tai soft startas ar
kazkas panasaus.
http://monitor.net.ru/forum/viewtopic.php?t=279492&postdays=0&postorder=asc&start=32&sid=dcf87ea9d1bee7e40639a54b396251ee

"Laimys"  para naujien news:j91h4m$9us$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu telikas atsijungia del Over current (13 koja), gedimo lokalizavimui
galima islituoti R1063, R1067 (is karto visu atlituoti manau nereiketu) ir
analogiskai prie kiekvieno trafo. Kontroleris taip pat turi Undervoltage ir
Open lamp protection (12 koja Vsense).

"Laimys"  para naujien news:j91g63$8s8$1@trimpas.omnitel.net...

Aisku dar reikia pasitikrinti pagrindine inverterio itampa +24V.

"arunazz"  para naujien news:j91c97$40d$1@trimpas.omnitel.net...

lygtai ne, kvapu, garsu nera. Pashiles telikas startuoja is pirmo karto,
atsala, reikia arba is budincio ijungti 1-2 kartus, arba lempu inverteriui
padaryt ON-OFF kelis kartus (yra atskiras iejimas ON/OFF).