Tema: Re: Shaldiklis rusy
Autorius: Joy Division
Data: 2011-11-04 14:56:40
tai saldiklis paeme energija is aplinkos ja atsaldydamas (bet susildydamas
kamera), a kompresorius paeme alektra, kad padarytu atvirkstini procesa -
pasaldytu pasildyta kamera ir pasildytu atvesinta ora.. na del energijos
nuostoliu ora pasildys kazkiek daugiau (o gal ir gerokai daugiau)..
nu manau daugmaz kazkaip taip turbut :)