Tema: Re: DC ampermetras
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-04 05:33:08
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:j8v2p2$4gv$1@trimpas.omnitel.net...
> Surizikuosiu atsakyt:
> Jei rasi sunta, ant kurio uzrasyta 500A, 75mV-tai reiks, kad per ji tekant 500A srovei, jkritimas ant jo sudaro 75mV.

Ha, reiškias reikia, kad ant šunto būtų iškalta 75 mV kritimas.

> Toki sunta prijunges prie savo ampermetro-turesi gerai rodancia skale 0-500A.

Supratau. Man įdomios skalės 0-50A, galbūt dar 0-100A.

> Noredamas gauti kita skales galutine reiksme-jungi kita sunta, bet irgi 75mV.

Ta prasme čia kaip diodo forward-drop reikšmė tie 75mV, o galia - jau kitas klausimas. Bet kaip persiskaičiuoja daliklis? Tarkime Evitoje yra 100A šuntas. Ar tai reiškia, kad naudojant tokį, skalė bus 0A-100A? Ar 0-5A?
O jei 10A? - ar 0A-10A, ar 0A-50A?

Nes 500A šunto nėr kainininke, be to tokia skalė per stambi, norisi principe 0A-50A, gal dar 0A-75A, blogiausiu atveju 0A-100A.

>Tokias itampas gali perjunginet paprasto jungiklio pagalba (ta prasme ampermetra prijungi lygiagreciai vis kitam suntui, NEATJUNGDAMAS pacio sunto nuo sroves grandines)

Kaip suprantu - elementarus Omo dėsnis - sujungti *nuosekliai* tarkime 3 skirtingo kalibro šuntus ir ampermetrą tiesiog prisijungti prie norimo kalibro, priklausomai nuo to, kokios skalės nori?

> P.S. seniau prie ruso buvo suntai 75mv, karineje technikoje budavo ir 50mV suntai

Supratau, žiūrėsim kas ten Evitoj.