Tema: Re: Del BLDS (ESC) kontroleriu
Autorius: Gedas
Data: 2011-11-03 14:05:08
news:j8toh7$896$1@trimpas.omnitel.net...
> ka reiskia sureguliuos? nu pabandysiu vakare, bet tai stabdai ranka ta
> varikli jis stoja, jokiu pastangu laikyt apsukas nesijaucia. Gal dar nuo
> rego priklauso. Pas mane pigus paprastas, lektuvinis.

Tarkim variklis sukas 1000 rpm. Atitinkamu dazniu ir eina impulsai apvijose.
Jeigu sustabdytum varikli iki 100 rpm, o jis neadaptuotu impusu, variklis
paprasciausiai sustotu ir pradetu dzergzt. Mikrokontroleris pamatuoja
realias apsukas, ir palaipsniu vel didina. Taip pat yra apsaugos nuo visisko
sustojimo. Jeigu tarkim prop'as sustojo, sukimas is vis stabdomas.

Ta daro visi reg'ai net ir pigiausi. Esu megines sukti varikli "aklai" tai,
po didesnio apsuku suletejimo, variklis nebeisisuka.