Tema: Re: nicd-akumuliatoriu pakrovejas. 18 V.
Autorius: Sail
Data: 2011-10-31 11:11:47
Nu tai cia RC daiktas, skirtas kolukio laukuose modeliuko akumus nuo
prikurkes kraut. Net cutoff'a turi, kad neiskrautu pilnai masinos
akumuliatoriaus.

As su tokiu laikinai kraunu elektrinio dviracio bandomuosius NiCd akumus,
tiesa tenka sekcijom krauti po 18 voltu.
Bet patiko pats pakrovejas, kainos/kokybes santykis teisingas.