Tema: Re: kistukinis 12V/~300A sujungimas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-10-30 23:31:25
Netikiu, kad nors vienas 18Ah akumuliatorius sugebetu duoti 300A srove ir
netikiu, kad ji tokia buna.
Manau per puse gali drasiai mazinti, ir tai bus panasiai kaip eilinio
automobilinio benzininio 2l motoro.
Lektuvu motorai sukasi lengviau del mazesnio skaiciaus pribumbasu.
 Tai cia tik siaip, gal palengvins paieskas, o kur toku jungciu gaut
nezinau. Jei man reiktu as galvociau apie custom made ir ieskociau kokio
nors auksarankio tekintojo pagalbos.