Tema: Re: 24V
Autorius: Levas
Data: 2011-10-26 23:04:03
sujungus nuosekliai ir izoliavus itariu gali maitblokiai ir issigasti vienas kito. Asmeniskai perdarineciau. Nebent serverio maitblokiai kokie iskreipto dizaino.

Siaip vieni IBM tai buvo idomiai padaryti- maitblokis dare tik 12V. Kitas kompo itampas dare papildomas stabilizatorius. Tai va, pats maitblokis buvo kaip ir supaprastintas, ji lengviau perdarineti.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt