Tema: Re: Kokia chemija stovi rentgenoskopijos ekranuose?
Autorius: Levas
Data: 2011-10-25 23:18:51
kiek skaiciau, "zali" ekranai tarybu sajungoje nelabai buvo naudojami. O cia zalias ir tikriausiai 198x metu laidos. Gal sitas ekranas neskirtas foto nuotraukom daryti?
O ir siaip, parasyta, kad sie ekranai inertiski ir nereaguoja. Mane sudomino, kokia cholera yra mano masinoje, kad sureagavo su ekrano medziaga...
Lygtai mano ekranas turejo cinko, bet nepamenu. O cia visur egzotiski metalai- lantanoidai.

Buvo graziai tolygiai geltonas-zalias. O dabar kazkoks nesvarus, su demem, kristaliukais kazkokiais. Ziu fotke.
--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt