Tema: Re: pagalbos del schemos
Autorius: gintaras
Data: 2011-10-05 16:08:31
Ne,
tavo kambario temperatura valdo kambario termostatas per vandens
temperatura(paduoda karsto arba neduoda). Tu matuoji ne tik oro temperatura,
bet ir  vandens iseinancio is pasildymo sistemos.
Esu tokia sistema dares . Matuoji vandens temperatura.
 Kai uzkuri malkini katila issijungia dujos. Kai atsala malkinis, dujos
isijungia.
Ka labai salta diena dirba abu.