Tema: Re: Dreambox remontas
Autorius: S54
Data: 2011-09-13 16:52:30
ta viena transponderi gaudei ? bandei kitos poliarizacijos transponderi
pagaut ?

"BigM"  wrote in message news:j4njqo$o3t$1@trimpas.omnitel.net...

žinau aš tą satellites.xml failą.

Bėda ta, kad per rankinę palydovų paiešką, pasirinkus 4.8E palydovą, įvedus
reikiamą transponderį - jo su DB nepagauna, o su Openbox pagauna (ir su
daugeliu kitų transponderių).

Tas 4.8 / 5.0 iš esmės yra pofig, svarbu, kad LNB būtų teisingai
sukonfigūruota, t.y. diseq'as į teisingą galvą perjungtų ir to pakanka
rankiniam skanavimui. Bet eliminuodamas savo galimas klaidas, tiesiogiai
pajungiau galvą, tada jau nebereikia jokių diseq'ų konfigūruot - tiesiogiai
pajungus, 13E, 36E gaudo, 4.8 ne. Suprasčiau tavo variantą, kai 13E
negaudytų, bet zaraza gaudo, ir 36E gaudo, o va 4.8 ne :( Sakau, gal Sirius
aplamai silpnokas signalas pareina ir čia gaunasi bėda, nes DB labai jau
lepūs signalo kokybei...

Nu dar šiandien vakare varysiu pas kaimyną su savo DB, bandysiu ant jo
lėkštės pagaut. Jei pagaus, o pas mane ne, nu tai garantuotai DB per lepus
signalui ir reikės galvot toliau, ar statyt papildomą lėkštę 36E palydovui,
o 13E ir 4.8E palikt ant kitos, ar dar ką nors :)