Tema: Re: Reikia ideju NiCd pakrovejui
Autorius: Hertz
Data: 2011-09-05 17:34:53
Tai kad jo, nieko ten nera sudetingo, korpusa is skardos kaimo gizelis gali
suvirinti pagal brezinius uz prieinama kaina.
Zurnale Elektor.com yra viskas duota, jie netgi pardavineja komplektus, bet
kaina nedziugina.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:j42lcl$fot$1@trimpas.omnitel.net...

paguglink, viskas ten paprasta.

Kažkada viską susiradęs buvau buvo ir linkai į variklius kažkokius 24V.
Kiniečiai tikrai turi