Tema: Re: Klausimas apie infrared rework station
Autorius: Veritas
Data: 2011-09-04 18:18:38
o tas oro srautas tolygiai sildo visa dalies pavirsiu?Jeigu koks pietinis
tiltas 4*4cm tai apacioj lydmetalis visam plote prie 220 laipsniu isyla
vienu metu?ar  kaitini iki 240 kad tos vietos kurios del netolygaus
kaitinimo nespejo ikaist ant 220 garantuotai ikaistu?Koks kaitintuvo
principas?As sakiau,kad nekalbu apie brangias stakles,kurios nors senos bet
gerai islituoja ir su oru.

"RolF2"  parašė naujienų news:j3vvh3$frh$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai papasakok kuo tas infraredas toks stebuklingas ? Kad nera oro srauto
? Hotairas su teisingais antgaliais ant galvos ir svelniai kylancia
temnperatura pvz man geriau nei pigus infraredas kepantis impulsais kaip
mikrobange ...