Tema: Re: Kaip pajungti projektorių?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-02 23:19:05
nera kavos namie. Todel nervingas.

Citata: " laidu iš Galos į išėjimo į video - matosi tik kvadračiukai"

Jungima per: "Galoje yra komponentinis išėjimas (YPbPr), o projektoriuje - kompozitinis įėjimas. Bet kai sujungiu laidu iš Galos į išėjimo į video"

Kalbama apie grynai analoginius laidus, jungtis ir signalus. Atsakykit is kur cia kvadraciukai ir prie ko cia skaitmeninis signalas?

Todel ir ismasciau, kad vienintelis imanomas paaiskinimas- trugdziai is projektoriaus uzmusa radio signalas ir pasipyla kvadratai. Keista, kad per kitas laidu kombinacijas to nera...

Jungiau kelis "kazkokius" skaitmenines TV priedelius prie projektoriu ir TV prabangiu per prabangius kompozitinius laidus :) ir niekada tokiu nesamoniu nebuvo.
Teo Gala (ta kur per LAN gaudo) deja jungiau tik prie TV, tai nieko nereikejo daryti.

Galimos pradinio posto autoriaus problemos- per daug kistuku, laidu ir standartu variantu :) Nepataike i veikianti varianta. Siaip kai kurie "aparatai" net transliudami isskaidyta signala stipriai chalturina ir per ar tai chroma ar tai luminance vistiek duoda compositini PAL signala. Cia mano TV tokius aferistus issaikino, nes as negalejau nepabandyti ir neteisingai pajungti laidelius... :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt