Tema: Re: daikto gps sekimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-08-31 15:05:01
Tokiam daiktui reikalinga SIM korta kokio nors operatoriaus. O toliau
technikos reikalas, kaip tai realizuojama. Ar SMS zinuciu siuntimu
perduodamos koordinates, ar GPRS rysiu. Aisku, duomenis priimanciame taske
reikia tureti programine ir technine iranga, kuri tuos siustus duomenis
apdoros ir pavaizduos zemelapyje, sius alarma kazkur ar dar ka nors darys.
Ebay pardavinejamuose GPS trackeriuose man rodos sis klausimas jau buna
issprestas, t.y. jie duoda ar nemokamai ar uz kazkoki mokesti galimybe
naudotis savo serveriais.

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:j3l0eb$avs$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip jis perduoda buvimo vieta?