Tema: Re: maitinblokio iš 220VAC į 24VDC apie ~5A su akumo prijungimu
Autorius: Gintas
Data: 2011-08-30 00:08:16
Siemens Sitop5 -duoda 24V, prie 5A. Taciau jokios UPS funkcijos. Ner labai didelis, jokiu ventiliatoriu, begelis -spec.

"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message news:j3fq7a$2nf$1@trimpas.omnitel.net...
kitaip tariant maitblokis su UPS funkcija. Signalizacijose tokių pilną
bet 12 V .... o man reikia 24 VDC ir kainos iš kart trejetą kartų ar
daugiau į viršų

Priešgaisrinėse centralėse naudojami irgi 24 VDC, bet gremėzdiški ir
nedidelių amperažų ...

Tai vat sakau gal kas turi netyčia užsilikusį, ar šiaip neišsipardavę
nuo senų laikų.

Artūras