Tema: Re: Stalo aukščio valdymas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-08-27 21:51:28
"O valdymas (elektronine dalis) tikrai primityvus."
Man nereikia, bet siaip idomu - uz kiek ir per kiek laiko padarytum? Aisku
uzduotis idejos stadijoje, bet vis tiek?

"Levas"  wrote in message news:j35lf4$urn$1@trimpas.omnitel.net...

Svoris? Greitis? Ar yra mechanika? Jei yra mechanika- prie esamos rankenos
galingesnis zingsninis ir galinukai.

Vienintelis blogumas- ijungtas stalas nezino pradines padeties (absoliutinio
daviklio nera) tai stalas turi nuvaziuoti iki galinuko.

O valdymas (elektronine dalis) tikrai primityvus.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt

"Deivas" <sd@dfds.lt> wrote in message news:op.v0rvbahuf76c7y@merkys...
Sveiki,

pjovimo staklėms noriu padaryti elektrinį stalo aukščio valdymą. Būtų
idealu, jeigu kontroleris turėtų valdymo bloką su LCD, kuriame būtų galima
1) nustatyti bent tris mygtukus, kuriuos paspaudus stalas pasikeltų į
suprogramuotą aukštį.
2) aukštyn/žemyn mygtukai

Kol kas čia tik mano fantazija. Nelabai išmanau, ko tokiam dalykui reiktų
ir kiek tas galėtų kainuoti. Kokie varikliai tinkami? Ar čia reikia
žingsninio variklio? Iš anksto dėkingas už mintis ir pasiūlymus. Gal kas
apsimtų plačiau pakonsultuoti arba nukreipti tinkama linkme. Skolingas
nelikčiau. Jei ka, galit rasyti el. pastu deivjstu [@] gmail.com
=