Tema: Re: Smartphono gyvenimo prailginimas
Autorius: svk
Data: 2011-08-25 13:36:36
Minty - neblogas variantas, tačiau AA baterijos ar akumai nėra labai
patogu. Turiu visokių LiPo nuo modeliavimo ir pagal dydį jos turėtų ne
valandą, o parą pridėti bet kokiam mobiliakui, tačiau bėda - jų negalima
iškrauti per daug, nors galiu tiesiog prie balansinės jungties
prikabinti pypsiuką, kuris mirksės ir pypsės, kai jau bus pasiekta riba.