Tema: Re: Enegizer kokybe- VTFK?
Autorius: audrius
Data: 2011-08-24 17:14:23
energizer, duracell - neturi savo fabriku, tai pakuotojai
pirk maximines, tos tikrai geros, ermitaze pardaveja galejo kryzium gult, ir sake kad visos panasios philips, sony ir pan rimtu brendu zymiai prastesnes, tiesa, apie brangesnes nekalbejo, nes reikejo man geriausiu is pigiu
powermax alkaline lyg pavadinimas... kazkoks visiskai neuzkliunantis, bet pastebesi is karto