Tema: Re: dvi/vga/hdmi to USB?
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-08-16 21:42:37
Ir nerasi. Nespaustas srautas SD kokybes per SDI link'a eina 270Mbps. Yra
profesionaliu adapteriu (is DekTec, BlackMagic, etc) per USB'a, bet ir tas
lagina. HD kokybes (1080p) SDI yra 1.485Gbps afaik.
Dar juokingiau noras atrodo ir del to, kad HDMI kaip zinom yra serijine
jungtis ir duomenys ten serializuoti. USB2 teorinis max greitis berods
480Mbps? USB3 berods 4Gbps? HDMI yra 10.2Gbps, taip kad net ir naujausiu USB
nei puses nepatrauksi :)
Kazkas is VGA -> USB2 arba DVI -> USB3 butu realiau, bet nieks tokiu nedaro.
Realiausias variantas koks imanomas, tai VGA -> composite -> USB adapteris.

Esminis klausimas: kam tokio briedo reik?