Tema: Re: Klausimas del benzininio generatoriaus..?
Autorius: locked
Data: 2011-08-16 14:07:05
gal su reaktyvine maisai

"miegapele" <svinas69@gmail.comm> wrote in message
news:j2di3f$84s$1@trimpas.omnitel.net...
klausimas ne i tema. kiek suprantu pas elektrikus aktyvine apkrova tai tokia
varzine apkrova, o pas elektronscikus pasyvine tai varzine o lc tai
aktyvine. ar as kazka painioju? o kas pas elektrikus pasyvine apkrova?

  "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
  Atsargiai su tais pigiais generatoriais, jie kartais labai nekaip suvaldo
savo įtampą.
  Apkrauk juos pradžiai kokia nors aktyvine apkrova kelių šimtų W. (lempa
pvz.) ir tik tada junk savo switchus.
  Lempą palik visam laikui, kaip balastą.
  Gal aš čia bereikalo gasdinu, gal dabar kažkas pasikeitė, bet prieš 10metų
tai su tais lievakais generatoriais buvo tiek hemarojaus...degino
prietaisus, degė patys.