Tema: Re: Q: TV remontas VLN
Autorius: Laimis
Data: 2011-08-13 01:12:02
ejs rašė:

> Laba,
>
> prie visų dienos nelaimių prisidėjo ir paskutinė: Grunding CRT TV (~70cm
> įstrižainės) rodo nieko. Garsas yra, keičiant signalo šaltinį pasirodo
> balta juosta ir dingsta. Kartais 1/3 ekrano aukščio pasirodo žalia linija.

Tai kadrų skleistinė. Jei turi siurblį (veikiantį ;-). tikiuosi, kad jis
nebuvo viena iš tos dienos nelaimių) , tai prieš bogindamas tą bandūrą
(o taip, aš žinau ką reiškia užnešti 29″ _slim_ samsung'ą į trečią
aukštą ir atgal...) kažkur, atsidaryk ir vizualiai patikrink
kondensatorius, kadrų skleistinės IC ir jos periferijos lydvietes.
Tikrai gali būti taip, kad bus satisfakcija.