Tema: Re: Reikia pasvietimo trafuko LCD monikui
Autorius: RolF2
Data: 2011-08-13 00:26:31
nu velnias zino, nepabandes nesuzinosi :) , palyginus mano ir tavo fotkes,
tai pas mane kazkaip pirminej maziau apviju, bet gal pirmines ir antrines
apviju santykis ir panasus gaunasi , xz ... siaip jauciu reik belekoki det
nuo >= 19" ir aiskintis kaip pritaikyt jei neveiks. Ten tam sugedusiam trafe
mistiskai nutrukus antrine apvija kazkur viduj , bet fig ten isardysi ji , o
juolabiau fig as ten ji vyniosiu :)))

R.