Tema: Re: ar labai blogos tokios vaizdo stebejimo kameros ?
Autorius: miegapele
Data: 2011-08-08 15:55:20
siaip FIX ideja. o jei kas koki softeli kad ir androidui suburtu. Kuris
galetu laikyti aktyvia kamera ir stebetu judejima.(pasitelkus fantazija ir
giroskopais galima pasinaudoti, ar dar koki velnia priburti aktyvacijai)
atsiradus judejimui arba daro kadraus ir siuncia i koki ftp ar net mms man,
arba paskambina ir as graziausiai ziuriu kas vyksta tenais. Sakyciau visai
fun turetu gautis. mazas, paslepti lengva, duomenu perdavimo problemos kaip
ir nera, elektros min valgo o ir is nuosavo akumo gali kuri laika gyventi.
gaila jog tokio lygio programinime diletantas esu, bet kokiu kateriu
savininkai manau visai mielai tokius zaislus isigytu.. Taip pat galima ir
koki gps aktyvuoti ir pusti sms seimininkui, arba pats gali paskambinti ir
pasiziureti kas ten gero vyksta. na kitaip sakant all i one gaututsi
biudzetinio lygio.