Tema: Re: IC mikrofono stiprintuvui
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-03 08:44:24
Tiesa, kol kas vat toki uztikes buvau, bet nedasyla man ar cia normalus
outputas ar kazkoks nelabai, mat yra ir + ir - ir atskiras gnd, bet niekur
nemini balanced output.
http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/3761
O ir siaip gaut jo ziuriu nelengva, nei evita, nei lemona, nei spikare
neduoda kataloge..