Tema: Re: SAT + TV rozet 2 kabeliams
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-02 19:19:14
"miegapele" <svinas69@gmail.comm> wrote in message news:j189l3$v5d$1@trimpas.omnitel.net...
> paimk skartos lapeli ir pasidaryk tinkama idekla dezutei, paskui pradrezk
> skylutes dangtelyje ir turesi neisikisusia.

Man patinka ita idja, bet reikia 5-6 toki komplekt, o kas lieia metalo darbus, rankos truput i subins auga

> veikia be priekaistu. arba paimk standartine dezute (kainos nezavingos).
> ismesk viska lauk. liks dangtelis su ideklu i dezute ir aiskiom pozicijom
> jungtim. sudek paprastas tau reikalingas fkes ir grazu ir neatsikise ir
> veikia puikiai ir laiko maziau uzims.

Nevisai supratau k ia reikia paimti ir ar neavinga yra 17 Lt u rozets vidurius

Kol kas domiausias rastas gamyklinis sprendimas yra toks komplektas (r "angled faceplate"). 4 skyli ploktelje turt dailiai susidti ir RJ45
http://www.ampnetconnect.com/product_groups.asp?grp_id=1900&path=0,1697,2419
http://www.ampnetconnect.com/product_cut_sheet.asp?grp_id=1797&path=0,1687,1747,1797&pn=149985500